V tem cirkusu boste spoznali nenavaden primer zelo kratkega romana, akrobate, ki delajo salto mortale zunaj resničnosti, udomačene ljudi, umetnike, ki žonglirajo z glagoli in angela na trapezu. Mitološka bitja in osebe, ki so se pojavili v napačni literarni zvrsti. In bralce, ki si bodo grizli ustnice, ker bodo skušali vzpostaviti težko ravnovesje med ljubeznijo, klovnovo žalostno usodo, neverjetnim izvorom življenja in osupljivim svetom zabavljaštva. In nobene potrebe ni, da bi vstopili in se prepričali tudi sami, ker bralci že tako ali tako sumijo, da je tudi življenje cirkus.
Ana Maria Shua (1951) tudi v tej zbirki preizprašuje konvencionalne meje literature z mikrozgodbami, povezanimi z metaforo o cirkusu. Argentinska pisateljica, najreprezentativnejša predstavnica te literarne zvrsti, s prefinjeno liričnostjo in obenem ostrim čutom za humor predstavlja usodo človeštva in nam omogoča, da si od blizu, kot v cirkuški areni, ogledamo izzivalno in nenavadno resničnost.
“Ana María Shua stavi na bralca. Tistega, ki pozna to kulturno zgodovino, zna kritično in z distanco opaziti svati, ki se vsakomur odvijajo pred očmi, se z njim občasno tudi poigra, mimogrede malo tudi z junaki svoje mirkofikcije, ponudi pa predvsem žanrsko zaključeno delo, ki ga je pri nas čisto premalo. Čudesa cirkusa so prav tako gibčna kot akrobati na trapezu, strašljiva kot levi, ki grozijo, da bodo pojedli svoje krotilce in vase zazrta, kot množica gledalcev v cirkuški areni, ki v resnici takole krožno gledajo le sami sebe, ker cirkusa v resnici tule sploh ni. Več kot odlično.” – Blog Konteksti