Da branje ne postane španska vas: izobraževanje za mentorje in mentorice branja
V soboto, 5. oktobra, je v Medvodah potekalo celodnevno praktično izobraževanje za mentorice in mentorje branja. Pedagoški delavci in delavke iz vrtcev, osnovnih in srednjih šol, pa tudi knjižničarji in knjižničarke so se nekaj pred 9. uro zbrali na OŠ Medvode, da bi pridobili praktično znanje o tem, kako preprečevati zniževanje bralne pismenosti med učenci in dijaki, spoznali pomen in značilnosti motiviranja za branje ter se seznanili s konkretnimi strategijami za delo z literarnimi besedili.
Po uvodnem nagovoru in predstavitvi programa ter udeležencev je pridružena prof. dr. Barbara Pregelj zbranim v uvodnem predavanju razložila zakaj in kako motivirati za branje. Udeleženci so se nato razdelili v dve skupini, ki sta jih vodili mag. Tilka Jamnik in mag. Damjana Šubic, ter prek dela s kvalitetnimi otroškimi in mladinskimi besedili, ki so izšla pri Založbi Malinc, spoznali strategije, ki jih je razvila španska motivatorka branja Montserrat Sarto.
Sledil je odmor za kosilo, po kosilu pa so udeleženci praktično delo v dveh skupinah nadaljevali pod vodstvom dr. Barbare Pregelj in mag. Darje Cekin. Po odmoru za kavo in prigrizek se je izobraževanje nadaljevalo z zadnjim sklopom dela v skupinah, ki sta jih vodili mag. Petra Mikeln in dr. Bojana Tomc. Z zaključnim nagovorom in krajšo izmenjavo mnenj in vtisov o pridobljenem znanju udeležencev in udeleženk pa se je izobraževanje tudi zaljučilo.
Izobraževanje je del evropskega projekta BIDILAND, ki ga sofinancira Evropska unija
