Projekt INOBRA je povezoval različne deležnike, ki se tako ali drugače srečujejo z branjem: izobraževanje (vrtec, osnovno šolo, fakulteto; knjižnico), raziskovanje (fakulteto) in gospodarstvo (založbo). Projekt je tako mladim, ki šele vstopajo na trg dela, kot tudi mentorjem ponujal priložnost pridobivanja izkušenj v presečišču med pedagoškim in gospodarskim okoljem. Hkrati je zasledoval dva cilja: reflektiral že obstoječo prakso (pedagoško, gospodarsko), ki jo je nadgrajeval z vidika trajnosti (povezovanje deležnikov in uvajanje novih deležnikov – študentk in študentov različnih študijskih smeri z dveh univerz) in interdisciplinarnosti (vključevanje različnih študijskih smeri – študij jezikov, bibliotekarstvo, pedagoško izobraževanje ter multimedija). Cilj projekta je bil udeležence naučiti, kako z uporabo inovativnih ter interaktivnih pristopov otroke trajno zavezati branju, kako kvalitetno in ustvarjalno v maternem in tujem jeziku pripraviti gradiva, ki jih bodo pritegnila.
Priročnik vsebuje didaktizacije za naslednja besedila, ki so jih pripravili sodelujoči študentje pri projektu:
- ISOL: Lepa Grizelda
- ISOL: Družinska skrivnost
- ISOL: Kulturna izmenjava
- ISOL: Poredni Petit